Γιώργου το ταξίδι μου ήταν άψογο χωρίς κανένα κώλυμα . Θα ήθελα να τον ευχαριστήσω ιδιαίτερα γιατι ότι και αν χρειάστηκα ήταν εκεί οποιαδήποτε στιγμή! Σας ευχαριστώ για όλα!!! Η Κρακοβία προσ�
Γιώργου το ταξίδι μου ήταν άψογο χωρίς κανένα κώλυμα . Θα ήθελα να τον ευχαριστήσω ιδιαίτερα γιατι ότι και αν χρειάστηκα ήταν εκεί οποιαδήποτε στιγμή! Σας ευχαριστώ για όλα!!! Η Κρακοβία προσ�